Nowe siekiery X 4 generacji Fiskars (dostępne na rynku polskim od 01.09.2015 r., o numerach: 121123, 121423, 121443, 122443, 122463, 122473, 122483, 122503) zostały wyprodukowane przy użyciu zaawansowanych technologicznie metod i materiałów. Nasze produkty są testowane i idealnie sprawdzają się w pracach, z myślą o których zostały stworzone. Czasem może się tak zdarzyć, że niezależnie od naszych starań, w procesie produkcji mogą wystąpić błędy. Aby zapewnić naszym klientom najlepszy możliwy komfort użytkowania, objęliśmy nasze siekiery X 4 generacji Fiskars (o numerach: 121123, 121423, 121443, 122443, 122463, 122473, 122483, 122503) 25-letnią międzynarodową ograniczoną gwarancją na wady fabryczne.
Gwarancja ta jest ważna wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii, Australii, Nowej Zelandii, Rosji, Ukrainy, Turcji i Kazachstanu.
Aby gwarancja była ważna, niezbędne jest zarejestrowanie produktu w internecie (www.fiskars.eu/warranty) w ciągu trzydziestu (30) dni od daty zakupu.
Gwarancja nie obowiązuje w przypadku, gdy produkty wykorzystywane są niezgodnie z przeznaczeniem, do celów komercyjnych/profesjonalnych lub gdy zostały wypożyczone.
Gwarancja nie obejmuje produktów poddanych naprawom lub próbom naprawy nieautoryzowanym przez Fiskars.
W przypadku wykrycia wady wykonania lub materiału siekiery X 4 generacji Fiskars (o numerze: 121123, 121423, 121443, 122443, 122463, 122473, 122483 lub 122503) należy zgłosić się z produktem oraz roszczeniem gwarancyjnym do sklepu, w którym przedmiot został zakupiony. Roszczenia gwarancyjne należy zgłaszać w formie pisemnej w ciągu trzydziestu (30) dni od wykrycia lub pojawienia się usterki. Roszczenie musi zawierać imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu właściciela, dowód zakupu wraz z datą, opis usterki oraz datę jej wykrycia. Produkt można odesłać także pocztą do sklepu, w którym przedmiot został zakupiony.
Decyzja o uznaniu zwrotu należy do Fiskars. W przypadku uznania roszczenia produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na podobny wedle uznania Fiskars. W przypadku modeli już nieprodukowanych/wycofanych ze sprzedaży, wadliwy przedmiot zostanie wymieniony na najbardziej zbliżony model z aktualnie dostępnej gamy.
Fiskars nie ponosi odpowiedzialności za szkody uboczne, pośrednie, specjalne oraz wynikowe, w tym m. in. uszkodzenia lub utratę użyteczności sprzętu, utraconą sprzedaż, zyski lub opóźnienia czy niemożność realizacji niniejszego zobowiązania gwarancyjnego.
Niniejsza gwarancja producenta ma charakter dodatkowy i nie ma żadnego wpływu na inne gwarancje sprzedawców, nie ogranicza też ani nie zastępuje żadnych gwarancji przysługujących Klientowi w związku z obowiązującym w danym kraju prawem.
Wymiana lub naprawa produktu nie powoduje przedłużenia okresu obowiązywania oryginalnej gwarancji.
Fiskars Finland Oy Ab
Hämeentie 135 A, PL 130
00561 Helsinki
Finlandia